marți, 31 ianuarie 2017

Tu primul - nu mai asculta de toţi!


Cel mai bine ar fi să începem cu noi, cu exemplul nostru.
În momentul în care am hotărât să participăm la concursuri, oamenii din jurul nostru au început să ne convingă diverse. Unii ne-au susţinut, unii au spus că va fi greu, că nu merită, pe scurt am avut multe păreri pro şi contra.
Cristi a renunţat la poliţie şi după ani în care s-a confruntat cu părerile oamenilor, a ajuns pe coperta Men’s Health, pe scena concursurilor şi cel mai important e ca acum face munca cu drag, fără stres. Nu regretă niciun moment decizia pe care a luat-o acum ceva ani.
Cel mai important a fost că am făcut ce am simţit şi ce am crezut că este mai bine. Şi am ales să participăm. Ne-am împlinit un vis, am trăit sentimente unice pe scenă, când am arătat pentru câteva momente munca şi sacrificiile, făcute fără nicio urmă de regret.
Crezi că ne-ar fi părut rău dacă nu participăm? DA!
Convingerile tale trebuie să îţi fie aliat, să faci ce te împlineşte şi să clădeşti cele mai profunde vise!
Este ceva absolut normal că oamenii vorbesc, laudă, critică, judecă, pun etichete, îşi dau cu părerea, spun câte şi mai câte.
Problema este la noi, la cei care ascultăm. Din fericire, noi avem puterea de decizie, noi suntem responsabili pentru ceea ce facem.
De multe ori, ajungem să depindem de ceea ce ne spun alţii, aplicăm sfaturile celorlalţi, ne simţim prost dacă nu facem aşa cum ne-a spus mama/vecina/prietena. Da, poate cei dragi ne vor binele, dar nimeni nu ştie ce simţi tu, în sufletul tău.

Nimic nu poate fi comparat cu momentul în care ai realizat ce ţi-ai dorit din tot sufletul. Să nu înţelegi greşit! Ascultă sfaturile oamenilor, dar nu renunţa niciodată la visul tău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu